Mért egyedi a pólóm?

2011.06.21. 00:07

Ma az egyik (bud) egyedi pólóm volt rajtam. Csak úgy. Ahogy máskor. Gyakran megakad rajta az emberek szeme. Persze csak egy bizonyos "réteg". :) És ez így van rendjén...

(BSTH pólók)

De ma hazafelé, egy emberkének majd kiesett a szeme. Majd odajött, és megkérdezte, hol lehet ilyet kapni. Mondtam, hogy nem lehet kapni, én csináltam. Kicsit elakadt a szava, majd felajánlotta hogy MEGVESZI. Azt ami rajtam van.

Megadja a címét, és utánvéttel postázzam el neki. :) 5000-et adott volna érte!

Na MOST már 10x annyit is ér nekem, hogy NEM adom el, és nincs belőle még egy. :)

Az utolsó fillérig megérte! :)

Szerző: EASY

4 komment

Címkék: póló

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr893001827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EASY 2011.07.06. 21:20:37

@Vektorigo: még jó hogy nem a tied... :) nem adom el. soha. pont ezért értékes! :)

Vektorigo · http://iranylondonblog.hu 2011.07.06. 21:31:20

@EASY: igen, hozzám még nem jöttek oda h megvennék a polómat... de kaptam már ingyen jegyet ;) :D

EASY 2011.07.06. 22:10:26

mindenki másban király :)
süti beállítások módosítása