Július eredményei

2010.07.29. 12:13

Végre egy eredményes hónap!

A lista felállítása óta talán az első olyan hónap ahol minden tételt kipipáltam. Sőt... Még többet is! :)

Ezek voltak az eredeti célok erre a hónapra:

1. Country Fesztivál

Ezt lecseréltem egy másik fesztiválra, és egy különleges kalandra.

Az új fesztiválról itt olvashatsz bővebben: BSTH TALÁLKOZÓ!

Egyszerre Képviselem majd HAMON SERRANO-t:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az "okosok" szerint Jamon Serrano. "J"-vel. Nos... TUDOM. ez DIREKT "H"-amon. Ugyanis a JAMON SERRANO már foglalt. Egy spanyol sonka neve. Nem szeretnék reklámozni, főleg nem egy sonkát. Még akkor sem, ha a filmbéli karatkter erről kapta a nevét. Így lett "H"-amon Serrano. Így biztosan egyedi lesz, ugyanakkor mindneki tudja kiről van szó... :)

"3-as számmal a sportág NAGY és színes egyénisége... HHHHHAMON Serrano!!!" :)

És BUD SPENCER-t:

 

A másik kaland pedig a sziklamászás volt az osztrák alpokban. Ezt soha nem fogom elfelejteni... :) beszámoló a blogon...

2. Fagyizás

"Az a bizonyos fagyizó a 7-es út mellett... a fesztivál miatt úgyis arra visz utunk... egy fagyi meg mindig belefér... :)"

Mivel a fent említett fesztivál is Gárdonyban lesz, így ezt a tételt is ki fogom pipálni. Sajnos még nem tudom, hogy egyedül leszek-e, de nem várok senkire... Egyedül, vagy a "bakancs-társammal", de nem fogok megint elmenni mellette. Meg fogok állni, és eszem egy fagyit... :)

3. Szobormászás VAGY Lópuszi

Ebből szerencsésen teljesítettem mindkettőt. Egy fillérembe se került, és egy pozitív emlék. A lópusziból Vukcica kimaradt. De talán majd pótolja... rajta múlik...

Ezeken felül messze túl teljesítettem az elvártakat...

- Bepótoltam a szülinapom

- Sziklát másztam

- Tablót készítettem

- Elégedett voltam 2x is...

- Valamint a CV projektet is teljesítettem még 1x.

Ez utóbbi egészen friss esemény, ugyanakkor nagyon kiváncsian várom a fejleményeket. Egy sokkal inspirálóbb közegbe kerülök hétfőtől, valamint közelebb az elvárásaimhoz. Ismét meg kell nyomni a ceruzát... de ezt már megszoktuk... :)

A környezetem alakítása is tövább folytatódik. Új barátokat szereztem, a régieket lassan elhagyom. Többségüket legalábbis.

"A szarba majd kiderül ki az igazi barát,

A minimum az hogy őszinte és nem ver át.

Hát haver én bizony számítottam rád,

egyedül annak örülök, hogy ez NEM téged bánt..."

Valamint az enteriőr és a miliő is változik. Új elemek kerülnek be, lecserélek pár berendezést, bútort. Lassan új formát ölt a szoba. Ha ez megvan akkor jöhet a konyha. Új tömörfa asztal, és a lambéria felújítása. És mindezt fillérekből... :) Kis kreativitás, és tenni akarás kell csak... :) Bár fel tudnék találni valamit a takarításra, és a porszívózásra is... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr592184614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vukcica 2010.07.29. 12:47:15

Nekem fogalmam sincs Hamon Serranoról...

EASY 2010.07.29. 12:56:23

@vukcica: akkor szégyen és gyalázat...
tessék pótolni. AZONNAL!

EASY 2010.08.09. 09:49:38

sajnos a zuhogó eső elmosta a BSTH fesztivált... így utólag nagyon bánom, hogy nem sziklamászással töltöttem azt a hétvégét is...
süti beállítások módosítása