Ez is eltelt...

2013.12.22. 16:12

Megint vége lesz egy évnek...

Ismét (szinte) csak a munkáról szólt az év. Miután tavasszal nem tudtam elhagyni az országot, a maradás mellett döntöttem, ismét el kellett kezdenem berendezkedni. A döntésemet nem bántam meg, elmondhatom, hogy megbékéltem a jelenlegi munkával, körülményekkel, stb... De ismét be kell rendeznem az életem, az otthonom. Mindenre volt időm idén... CSAK erre nem :)

Viszont utazhattam, láttam világot, elkészítettem pár bútordarabot. Megismertem új embereket, néhány igazán jó embert is. :) Értük hálás vagyok nagyon :)

Idén már igyekszem csak pihenni, aludni, és nem csinálni semmit.

Illetve számot vetek ezzel az évvel is, és igyekszem összeállítani a jövő évi tervet még év vége előtt.

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr845704610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása