Karcsi

2012.12.13. 12:33

Picit elmaradtam a helyzetjelentéssel. Egy nagy projekten dolgozom, ez viszi most el az időmet. A hétvégén letudom, utána már rekreáció van januárig.

Idő közben bekerültem a GENTLEMANS poker klubba, érdekes, és stílusos új emberekkel ismerkedtem meg. Rendkívül inspiráló társaság. :) Egy különleges program meghívással kezdődött... de már most remélem, hogy sorozat lesz belőle...

485186_382061578499798_482984727_n.jpg

Az útlevél megérkezett, kint van az asztalon, minden nap nézegetem. Motivál a jelenléte. :) Elkezdtem nézegetni a bőröndöket, és a meleg ruhákat. Ha ügyes vagyok, akkor olcsóbban meg lehet rendelni külföldről az egészet.

A karcsi még nem tudom, hogy fog telni. Valószínűleg egyedül. De legalább olcsó lesz...

1 új kreatív projekten dolgozom, ezt barátoknak csinálom. Óriás faldekoráció, multiframe. Abszolút egyedi, még neten se láttam hasonlót se. 3 napom lesz elkészíteni... A fejemben nagyon jól néz ki. Kíváncsi vagyok hogy sikerül, mert még hasonlót se csináltam soha eddig. Dokumentáció érkezik a teljes gyártási fázisról...

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr444963401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása