Kész VAGYON!!!

2010.04.23. 20:37

Nem került annyiba, mint amennyibe kerülhetett volna. És mégis sokkal többe került, mint szerettem volna. Örülnöm kéne, hogy „CSAK” ennyibe került… De hogy őszinte legyek: annak tudok csak örülni, hogy végre kész van. Végre túl vagyok az egész tortúrán.

 

Hajszál híja volt, hogy nem kötöttek bele a futóművesnél ISMÉT abba, hogy pótkerék van fent bal hátul. De mondtam nekik, hogy ne is álmodjanak róla, hogy elfogadok bármilyen kifogást, hiszen minden általuk kifogásolt problémát megjavíttattam Jocóval. Nem akadékoskodtak. Megcsinálták. JÓL! Iránytűt lehetne igazítani a kocsihoz. Pfff… már nagyon elegem volt ebből az ügyből.

 

Íme a teljes költségvetés:

 

  • Bölcső: 5.000 Ft (Köszönöm András)
  • Lengőkar: 0 Ft (Köszönöm András)
  • Gólyaláb: 3.000 Ft (Köszönöm András)
  • Bölcsőcsere munkadíj: 50.000 Ft
  • Egyéb munkadíj: 0 Ft (Köszönöm Jocó)
  • Tolórúd: 8.000 Ft
  • Szelepfedél tömítés: 6.500 Ft (ez nem a baleset következménye, csak már ideje volt)
  • Futómű vizsgálat: 3.500 Ft
  • Hátsó szilent csere összesen: 11.000 Ft
  • Futómű beállítás: 6.800 Ft

  • Összesen: 93.800 Ft

 

Ehhez még a holnapi gumi jön hozzá, ami minimum 4-5000 ft lesz. Kijelenthető, hogy ez bizony majdnem 100.000 ft. Üzenném mindenkinek: NE LEGYETEK HÜLYÉK!!!! NAGYON DRÁGA!!!

 

Elgondolkodtam az eltelt 3 hét alatt, hogy ezt vajon minek köszönhetem. Azon kívül persze, hogy MAGAMNAK. Két fajta kárt okozott, azaz óvatlan pillanat.

         Három hétig kellett halogatnom mindent. Semmit nem tudtam elvégezni, amit terveztem. Várni… várni… várni… Iszonyatosan bosszantó volt. Idegőrlő!

         Az anyagi kár a másik. Erre a hónapra sok mindent terveztem. Mindent le kellett mondanom. MINDENT. Hónapokra visszavet ez a kár. Fontos lett volna, hogy bizonyos dolgokra jusson ebben a hónapban. Semmire nem fog. Ez is fájdalmas…

 

Sokan segítettek. Nélkülük, ez sokkal drágább, és sokkal nehezebb lett volna. Nekik ismételten köszönöm! J András, Jocó, Édesanyám, és végül, de nem utolsó sorban: Vukcica.

 

Holnap gumis. Aztán délután CM. Évek óta nem voltam CM-en. Mikor legutóbb voltam, még itthon volt a testvérem is, és sms-eztünk közben, mert Ő autóban szívott a dugóban miattunk. J Most már Angliában tengeti kis életét… (KLIKK)

 

Ez jó alkalom lesz, hogy találkozzam Robival is. Sajnos kevés időnk van egymásra, mert nagyon sokat dolgozik mostanában. Ki kell használni az ilyen alkalmakat…

 

Aztán Vasárnap végre bepótoljuk Ádám szülinapját… erről KÜLÖN képes beszámoló készül majd!

Szerző: EASY

1 komment

Címkék: autó kár kész summa

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr761946522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vukcica 2010.04.24. 20:35:59

Én is örülök neki, hogy végre elkészült, igazán drukkoltam egész délután, hogy végre nap végén majd ezt a hírt mondhassad el :)
süti beállítások módosítása