HEGYALJA

2012.07.23. 12:14

A felén túl vagyok. Ez sem ment könnyen, és a cégtől továbbra sem kapok egyetlen dicsérő szót sem. Mintha minden amit csinálnék, szar lenne. Pedig tudom, hogy jól csinálom. Nagyon is jól... De ez a cég soha senkit nem ismer el, és nem dicsér meg. Nyilván ezért állnak hozzá úgy a saját munkatársai, ahogy... mind1... a fesztiválról akarok írni, és nem a hálátlan cégről....

A hegyen még nem voltam. Csak hallottam róla. Csak ROSSZAKAT hallottam róla. De nem is volt olyan rossz. Igazából még mindig úgy gondolom, hogy a sziget a valódi legalja... a LEGES LEG LEG LEGALJA...

A hegyen csináltam meg a guinness rekordkísérletet. 232 fő volt az előző rekord, ezt kellett volna űberelni. Szerdától dolgoztunk rajta teljes erővel, hogy minden fesztiválozó tudjon róla... PÉNTEKEN rekord van. És láss csodát: tudtak róla... Legalább 2x annyi ember jött el, mit amennyit be tudtunk volna engedni. 400-nál bezártam. Egy infravörös kapu számolta a belépőket. 10% alatti tévesztéssel.

Piroch Gáborék kaszkadőrcsapata dobta fel a hangulatot, és tartotta ott a népet, amíg az emberek gyülekeztek. Azt hiszem jól dolgoztunk az előző napokban, hiszen rengetegen jöttek... Aztán jött a rekord. Rohangáltam ezerrel, és intézkedtem. Az ügyfél lerágta minden körmét, nagyon izgult.

Ami a rekordot illeti, a guinness nagyon szigorú szabályokat állított fel, ezeket maradéktalanul be kell tartani, ha el akarjuk fogadtatni a rekordot. A magyar rekordszövetség felügyelte a kísérletet. Utólagos tapasztalatuk és véleményük szöges ellentétben állt a saját cégem véleményével. Ezen már meg sem lepődtem... egyik fülemen be a másikon ki... Tulajdonképpen van egy vélemény amit a cég képvisel, és van egy másik amit mindenki más mond nekem...

A rekordkísérlet ÍGY sikerült. És ÍGY.

Na és ÍGY.

Mindenki hozzon döntés maga... hogy ez most jól sikerült, vagy sem...

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr704672523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása