Helyzetjelentés

2013.02.10. 19:57

1. Canada

Elkezdtem az apróságok eladását. Összeszedtem sok mindent amit eddig is csak jobbról balra pakolgattam. Megy fel a vaterára minden... Ha 1 ft-ért is megy el... legalább valakinek hasznos lesz, én csak kidobnám. Szőnyeg, polc, régi telefonok, számtech cuccok... stb... minden.

Megrendeltem a bőröndöket, elkezdtem megvenni a szükséges ruhákat. (külföldről, a hazai árak 1/4 -ért)

canvas.png

Megírtam a listát mi mindent kell elintézni addig. Pl: adóbevallás, itthon szükséges javítások, stb... Lesz vele sok meló!

Egyetlen munka kereső levélre se jött válasz. Még gyűröm, de lehet hogy egyéb angol nyelvterületre kell mennem... De megyek. Az tuti.

2. Easy Made

Elkészítettem életem első önálló weboldalát: EASY MADE

Igazán elégedett vagyok vele. Még azt a rohadt FB like HTML5 kódot is sikerült beilleszteni. Tetszetős homogén weblap, képekkel, csepp grafikával, egyszerű felületekkel. Elsőnek nem rossz :)

Domain csak akkor lesz hozzá, ha a világ összedől, és itthon kell maradjak... de ahhoz össze kell dőlnie a világnak!

Clip_3_resize.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr635073192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása