Diagnózis

2010.04.01. 20:15

A felelőtlenség ára!

Akik ismernek tudják, milyen óvatos vezető vagyok. Azt is utáltam ha koszos a kocsim, nemhogy durván bántam volna vele. 6 éve vezetek egyetlen karcolás nélkül. Ez nagyon jól példázza, hogy EDDIG milyen jól tettem, hogy körültekintően vezettem. Itt üzenném minden "vezető" olvasómnak, hogy SEMMI nem ér annyit! SEMMI! Egyetlen egyszer voltam figyelmetlen, felhagytam a saját megszokott rutinommal, és azonnal bekövetkezett a baj...

Köszönöm szépen mindenkinek az aggódó leveleket, és jókívánságokat. Nem is beszélve a felajánlott segítségekről. KÖSZÖNÖM!

Meglepő módon olyanok is írtak, és kerestek azonnal, akiktől nem is vártam volna. És szintén meglepő módon olyanok NEM kerestek, akiktől elvártam volna néhány aggódó kérdést... :) Ez van. Bajban mutakszik meg az igazi barát... :) Ebből is levonjuk a megfelelő konzekvenciákat.

Egy valaki, akitől ezt nem is vártam volna, most nagyon meglepett. Azonnal felajánlotta a segítségét, holott nem nagyon engedhetné meg magának per pill. De mindennel segítene amije csak van. Ezt igazán értékelem! Nagyon jóleső meglepetést szerzett nekem. Külön jólesik, hogy egy fair üzlet keretében talán én is segíthetek neki. Még a rosszban is vannak jó dolgok. :) Ez igazáááán JÓÓÓÓÓ! :) Ezt mindenképpen viszonozni fogom valahogy...

Jocó barátom is nagyon sokat fog segíteni, ez már most látszik. Még a kisebb csodatételektől sem riad vissza... Bízom benne nagyon. Aranykezű a srác... :)

A teljes diagnózis:

A felfüggesztéssel kapcsolatos számos részt cserélni kell a kocsin. Minimum 3 napos munka elé nézünk. (utána futóműveshez is el kell majd vinni) A kaszni, és a felfüggesztésen kívüli részek tökéletesen sértetlenek maradtak. A kocsi a javítás után hibátlan műszaki állapotban lesz. De hogy ez mibe fog kerülni... abba egyelőre belegondolni se merek... És még ez az ár is roppant csekély ahhoz képest, amit rosszabb esetben kellett volna fizetnem a hülyeségemért. Ott helyben. AZONNAL...

Életre szóló tapasztalatot fogo "vásárolni" tulajdonképpen...

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr291887724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása