A meglepetés

2010.03.28. 19:40

És a meglepetésre fény derült. Így már könnyebb kissé a barkóba? Bevallom őszintén az én élénk fantáziámmal, ám női gondolatmenetemmel rá nem jöttem volna, hogy ez egy olyan madzagvég. Már túl vagyunk az első teszteken, és nagyon szépen szól. Tényleg nem is gondoltam volna…

KÖSZÖNÖM SZÉPEN!

 

 

 

Meglepetés férfi szemmel

 

Ezúton is gratulálunk Viktornak és Ádámnak, akik értesüléseim szerint eltalálták kissé szakszerűbb megfogalmazásban az 3.5 jag végnek nevezz bigyó látványát.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr311875586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EASY 2010.03.28. 20:48:06

madzagvééég??? :D:D:D:D

vukcica 2010.03.28. 20:50:57

Mindenki érti miről is van szó :)

Vektorigo · http://iranylondonblog.hu 2010.04.06. 01:21:17

Köszi vukcica :)
nekem a vasgyúró"fa" megnevezés tetszett a legjobban a madzagvégre :)

...a felismerésem annak köszönhető, hogy valamennyire értek a fényképező gépekhez és láttam, hogy az egy makró felvétel, így kb. sejtettem, hogy az egy apróbb tárgy... és mivel már régóta használok fülhallgatót, aminek a "madzagvége" hasonló, így könnyen kitaláltam, hogy az bizony egy jack dugó :)
üdv
V
süti beállítások módosítása