Póló Mánia!

2011.04.22. 14:54

Nem bírtam magammal. Már jó ideje nem csináltam magamnak egyedi pólót. KLIKK

Most nem csak magamnak akartam volna, hanem Tündének is csináltam egy meglepit. Azonban "szerencsére" nem lett volna jó rá az "átlagos" póló. :) Így annak csak a mintáját csináltam meg egyelőre, és majd saját pólót viszünk a gyártáshoz...

Másik kettőt azonban leterveztem, és megcsináltattam. Az én satnya testemre ugyanis simán jó az "átlagos" póló... :)

Az első önmagáért beszél szerintem. Aki nem ismerné, az üsse be a youtube-ba, hogy "JEFF DUNHAM", vagy "Achmed, the DEAD terrorist". Egyedi háttér nélküli képet sikerült kiszerkeszteni. Abszolút egyedi :)

A második egyszerűen csak tetszik.

Íme:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr512847661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása