Lakás...

2011.10.05. 20:47

Már olyan rég elkezdtem, hogy nem is emlékszem rá. De ha most kilépek megnézni, akkor kezdhetem újra írni ezt. Tehát maradjunk annyiban, hogy régen. Azóta a töménytelen munka heti 1 napot, és néhány nagyon fárasztó éjszakát engedélyezett erre a projektre. Heti 1 nap... nem csoda, hogy még mindig nincs kész.

Ha kész nincs is... de azért nagyot haladtam előre. A lakótér felújítása volt a cél idén. 2/3-ad arányban kész is a dolog. Kisszoba, félszoba kész. A nagyszoba parkettáját már egyedül raktam le, múlt hét végén. Szegélyeket is leraktam, az eredménnyel nagyon elégedett vagyok. A parketta olyan szép, hogy a megmaradt bontatlan dobozt nem is viszem vissza. Inkább ötletes dekort fogok csinálni belőle. Erről majd később írok... :)

Fényképek még nincsenek. Ugyanis továbbra is teljes a kupi. A nagyszoba festése, stukkózása, és parkettázása kész ugyan, de pakolni nem tudok egyedül. A villanyszerelés pedig még hátra van, így még nem tudok bepakolni.

A nagy hajtásból, még 2 hét van kb, utána pihenést tervezek. Befejezem ami akkor még hátravan. ÉS a végeredményről lesznek képek. (ha addig előkerül a kupiból a fényképezőgépem)

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr693281045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vukcica 2011.10.14. 20:31:16

előkerül a fényképező is, ahogyan minden a helyére... emiatt és afelől hogy az eredmény lenyűgöző lesz és minden csak idő kérdése csupán egy pillanatra sem volt és nincs kétségem... ehelyett sokkal inkább aggaszt hogy az eredmény végére hol leszel Te? addig a minden közben ha Te nem teszed meg, helyetted sem vigyáz senki sem magadra...

EASY 2011.10.14. 22:42:43

@vukcica: igazad lehet... ezt is 3x olvastam el, mire megértettem mit akarsz írni...
süti beállítások módosítása