A nehezén túl vagyok. Kirterveztem, levágattam, kifizettem, elhoztam. (köszi Robi!)

Az élvezetesebb része most jön. Össze kell rakni, és bele kell szabni a rácsot. Aztán karácsonyig kell keresni egy megfelelő matracot.

Vasárnap délután sikerült elhozni. Miután a szombat éjszakát sikerült megint munkával tölteni. Egy régi ismerőssel is összefutottam, aki a félhomályban hamarabb felismert mint én őt. Kicsit furcsa volt ilyen közegben találkozni, de legalább nem volt olyan egyhangú az este. Jót beszélgettünk, aztán a nap végén (illetve a következő elején) még guitar hero-ztam is egy kicsit... pont jól esett a tompa szellememnek.

Ebből adódóan sikerült kómában töltenem a vasárnap felét. De Robi gyorsan segített, és elhoztuk. Jövök neki egy biliárddal, vagy kínai kajával vagy valami hasonló. :)

Egyelőre csak felhodtam, és vettem krém színű akrill festéket. Rájöttem, hogy a többi bútorhoz hasnolóan, itt is ezzel kell kevernem. Ahoyg a kanapén is. Így lesz tökéletes az egyensúly. :) Lassan a forma is előttem van. Vettem maszkoló szalagot is, így abszolút egyedi lesz a forma. De ezzel megvárok egy másik személyt is. Kell, hogy lássa más valaki is, hogy legyen egy másik vélemény is, ami megerősít, vagy a helyes irányba terel. Végülis csak 1 esélyem van lefújni az ágyat. NEm szeretném újra vágatni. :)

Addig a héten összerakom, és beállítom. A jelenlegi matraccal is jó lesz egy darabig.

Lassan elkezdhetek filózni azon is, hogy milyen fromán oldjam meg a kisasztalt... :)

Már nincs messze a vége... :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr482362134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása