Hoki kell

2010.05.16. 17:17

MA elmentem korizni. Rájöttem, hogy nincs más mozgás lehetőség, ilyen időbe... Mivel már nincs tél, így nagyon kevesen voltak, és ENGEDIK a hokit is. Azonnal rájöttem, hogy itt a lehetőség a hokizásra. Mindig az volt a bajom, hogy nincs HOL hokizni. Ezért nem is gondolkodtam benne, hogy szerezzek ütőt, meg egyebeket.

most azonban ugyanolyan feltételekkel mint a sima korizás, lehetőségem lesz hokizni is. Csak egy ütő kell, és egy korong. :) Meg idővel egy két korizni tudó barát... :)

Úgyhogy elkezdünk szépen felszerelést keresni. Ütő, korong. kezdetnek elég lesz. Úgyis csak botladozok a jégen... :)

Elkezdtem nézelődni a neten. A 

fa ütők olcsóbbak, mint a kompozit ütők. (nekem nyilván az is jó lesz) 6000 ft-ért van már új Bauer ütő. Egy korong meg 300-500 ft, márkától függően. Keresek valami használt ütőt, és potom pénzből megvan ez is. Aztán már csak korizni kell. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr232007623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása