Leleményesebb olvasók emlékeznek egy régebbi bejegyzésre ami hasonló címet viselt. Ma az ósanba menet, a parkolóban (ahol végig jobbkéz van mindenhol, mint majdnem minden nagy parkolóban), meg akartam adni valakinek a "jogos jobbkezet". Hiba volt...

Emberünk ugyanolyan tanult intelligens ember volt, mint az összes többi, akinek fogalma nincs arról, hogy elsöbsége van. LAssítok. Jelzem a szabad mozgást a kezemmel is. Tovább lassítok. Még mindig nem indul... Megállok. Még mindig nem indul. Dudálok, és nézek rá nagy szemekkel, ezzel egyidőben végre elindul. Majd a duda miatt megáll, letekeri az ablakot, és cifra magyar ékeszólással csuklásra bírja az édesanyámat is...

Résnyire leengedtem az ablakot, és csak 1 szót kiabáltam vissza: Jobbkééééz...

Lássuk tehát hogy mi történt:

  • Meg akartam adni a jobb kezet
  • Nem vette észre, hogy elsőbbsége van
  • Megálltam
  • Nem vette észre, hogy elsőbbsége van, és miatta állok meg
  • Dudálok
  • Elindul, szitkozódik

Érthető tehát, hogy emberünk felháborodása tökéletesen jogos. Hogy is merészelhettem megadni neki a "jobbkezet", majd csodálkozni azon, hogy fingja nincs a parkolóban uralkodó kresz szabályokról... Az lett volna érdekes látvány ahogy kiszáll, és meg akar verni, mert meg akartam adni neki az elsőbbséget. :)

A leírtak mindennaposak. Kis hazánkban sok mindenhez hasonlóan, a közlekedési morál is soha nem látott mélységekbe süllyedt már egy ideje. Semmilyen esélyt nem látok arra, hogy ez valaha is megváltozna. Szánalmas ez az ország... és NEM a táj miatt!

Szerző: EASY

Szólj hozzá!

Címkék: jobbkéz ósan

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr641984326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása