Most akkor mi is van?

2010.04.28. 10:54

Kicseréltem még tegnap mindkét víznyomó csövet. 600 Ft-on ne múljon egy akkora kár amit okozhat. Remélem jó lesz...

Aztán elmentem bútor ügyben BQ-ba. Nem semmi áruház. Komolyan! Igazi barkács paradicsom. Normális áron van minden. A legkisebb apróságtól, a komolyabb cuccokig. Összeszedtem a szükséges árakat, és egy nagyon kedves eladó segített a kérdéses ügyekben. Aztán összeraktam az ajánlatot, és elküldtem. Majd meglátjuk, mi lesz vele. Nagyon keveset tettem rá, de ismerősökön nem kereskedek. Az nem járja. :)

Ma ósan. Megin nincs mit enni. Állandóan azon veszem észre magam, hogy nincs mit enni. Hülye kaja. Mindig elfogy... :) Le kéne szokni az evésről. Túl drága... nem? :) DEEE!!! :)

Utána jó lenne kicsit mozogni is. Laza foci, vagy hasonló...

Szerző: EASY

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr131958581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vukcica 2010.04.28. 15:42:42

Nekem teljesen mindegy mivel telik a mai napod, bár remélem csak jó dolgokkal, de a lényeg, este tessék minden körülmények között otthon lenni!!!
süti beállítások módosítása