"Ki tudja hol áll meg..."

2010.03.31. 21:54

Avagy ROMMÁ törtem a kocsimat! :)

Bizony. Igen. Így van. És nem titkolom. Bár egy-két barátom ezt tanácsolta. De nem szégyenlem. Sőt! Részletesen leírom mekkora hülyeséget csináltam! Íme:

András barátommal apró kis pucolgatást végeztünk a motortérben estefelé. A folytószelepet raktuk rendbe. Utána gondoltuk ki is próbáljuk, hogy érezhető-e a változás. Érezhető volt. Élveztem kicsit az új lendületet, és arcoskodtam. Természetesen itt követtem el a hibát. Egy jobbos kanyarban picit nagyobb sebességgel érkeztem, és a bal első kerék elérte a padkát. (egyébként máig azt hittem, hogy a PADKA szót "t"-vel írjuk... de nem! :) )

Szóval a kerék hagos puffanással érzékelte a nem megfelelő útviszonyokat, majd megsértődött, és úgy döntött, nem működik együtt velem a továbbiakban. A felni széle olyan rojtos lett, mint egy almáspite karimája. :) Így a nyílvánvaló javítási költségeken kívül, a felnikkel is kell valamit csinálnom majd. Node vissza a történethez.

Kiszálltunk a kocsiból, és döbbenten láttuk a kerék állásának rendellenes szögét. Picit elfáradt szegény... Petyhüdten, és ernyedten állt a kocsi alatt. A helyszín sava borsát az adta meg, hogy PONT ott jár a BUSZ! És az úttest nem alkalmas "kétsávos" közlekedésre... :) Így természetesen azonnal jött KÉT busz, és az én kocsimat traktor se viszi el onnan. :) A buszok találtak maguknak kerülőutat... Mi nem... :) Felhívtam az autóguru feketeöves autómentő barátomat, hogy ugyanmár ha ráér jöjjön már oda. Még jó, hogy csak 1 sarokra voltunk a lakástól. Közben András nem tudta, hogy melyik látvány miatt aggódjon jobban:

  • A csúnyán kifordult kerék, a roncsolódott felni és gumi
  • Vagy szerény személyem harsány vidám röhögése saját faszságán...

Tény hogy első ránézésre egyik sem vicces. És TUDOM, hogy szörnyen hülye voltam, meg minden. DE! Az eset végződhetett volna sokkal rosszabbul is. 6 éve vezetek, és még soha semmilyen balesetet nem sikerült okoznom, vagy elszenvednem. Ez lehet hogy bizarr gondolat első ránézésre, de egy csomó pozitív dolgot látok ebbe is.

  • Az eset JÓL végződött, a nyílvánvaló anyagi káron kívül.
  • Több "nézőnek" is sikerült pár vidám percet okozni amíg röhögtek rajtam! :)
  • Nem hogy nem sérült meg senki, de mégcsak meg se rémültem. Komolyan...
  • Adhatok Jocónak még egy kis munkát! :)
  • Életben tarthatom az alkatrész kereskedelmet. :)
  • Egy sarokra voltunk a lakástól.

A legnagyobb pozitívum azonban messze túl mutat mindenen. NEM zuhantam össze! NEM vagyok letört, nem lettem depressziós, nem vagyok szomorú. Kicsit se. Persze sajnálom az autómat, de a kár nem nagy, inkább csak látványos. 6 év vezetés alatt... sose legyen nagyobb balesetem! :)

Nagyon nagy tapasztalat ez nekem. Külön sikerként értékelem, hogy nem tud már összetörni lelkileg ez sem! :) Tök jól vagyok! :)

Miután Jocó megérkezett, őt is jót derült az eseten és a látványon. (A jó kedv RAGADÓS!!! Próbáld ki! :) ) Alánézett és meglepetésemre azt mondta, hogy nem is vészes a gond, csak látványos... Sőt. Sikerült mozgásra bírnia az autót, és TOLATVA elment vele a műhelyig ami szintén nincs messze. Andrásnak épp van egy két szükséges alakatrésze, ugyanilyen kocsija van, csak kombi. És volt olyan gáláns, hogy odaadta nekem. KÖSZI SZÉPEN!!! :)

Mindent egybevéve azt hiszem, a dologból jól jöttem ki. Okoztam magamnak némi anyagi kárt, de sokkal többet tanultam az esetből. Az eset elsülhetett volna sokkal rosszabbul is! Így ennek is tudok örülni. Ahogy annak is, hogy NEM tudott letörni ez se! :) Ez hihetetlen... Az egy évvel ezelőtti önmagam meg se ismerne engem!!! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr21885403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása