Kész... :)

2010.03.18. 20:07

Avagy hogyan készítsünk új tv állvány a semmiből... :)

Ahogy azt tegnap már megírtam, ma elkészítettem az új tv állványomat. Az új elem tökéletesen illeszkedik a már régóta a szobában álló szekrénysorba. Az új berendezéssel sokkal nagyobb helyet nyertem, nincs zsúfoltság az asztalomon, nem nézem véletlenül se közelről a tv-t. Leraktam egy szőnyeget is, amire eddig nem volt lehetőség. Az ágy közelebb került a konvektorhoz, így ritkábban fogom hallgatni, hogy "milyen hideg van". :)

A következő két kép annak fog sokat jelenteni, aki látta az átalakítás előtt is a szobát. (nyilván az egész blog nekik szól igazán, hiszen közöttük vannak a barátaim)

Íme:

A két üveges elem közé került.

Színben, és méretben is tökéletesen illeszkedik.

A két kép is felkerül végre a méltó helyére, valamit a 2004-es évem legszebb emléke is helyet kapott végre a szoba legszembetűnőbb részén. Már ideje volt... :)

És persze a lényegi kérdés: Mibe került mindez??? Nos. Elő a farbával! :)

Az új bútor teljes költsége, minden alkatrésszel, csavarokkal, szükséges szerszámokkal együtt: 2435 Ft... ennyi. 1 ft-al se több. :)

A legnagyobb öröm az egészben, hogy úgy sikerült ezt kialakítani, hogy ELEVE rendelkezésemre álló eszközökből akartam ezt megvalósítani. Alapvető gondolatként, hogy illeszkedjen a meglévő szekrénysorba. Szerszámom van, csak csavarokat, bútorlábat, élfóliát, csiszolószivacsot kellett venni. Minden más, csak képzelő erő, és elhatározás kérdése... :)

Véleményem szerint fontos lépést tettem a környezetem rendezése terén. Igazán elégedett vagyok az eredménnyel. :)

Hálás Köszönet NEKIK: Timinek az új gondolatokért, Vukcicának a folyamatos támogatásért, Ádámnak aki segített szerelni, és nagyon ügyes volt.

Természetesen az alakítás nem áll meg. Az elválasztó részre is vannak ötleteim, idővel ezek is meg fognak érni, és akkor újabb elemmel rendezem a környezetem. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr461850624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ádi93 2010.03.18. 20:19:55

Mondjuk sok nem látszik a TV állványból mert kicsit sötét lett a kép de tanúsíthatom, hogy tényleg nagyon jól sikerült:)Főleg,hogy az a szőnyeg is odakerült... Mintha egy új szoba lenne:) GRATULA az ötlethez és a kivitelezéshez.
Ja meg az utána lévő focihoz:)

EASY 2010.03.18. 21:15:41

@Ádi93: kicsit liftezett már a vércukrom a végén... de mindenképpen jól esett! Te meg megtanultál él-fóliázni, meg egy csomó más dolgot a bútorszerelésről. tiszta haszon... :)
süti beállítások módosítása