Különös Szilveszter

2012.01.04. 14:09

Még nem volt érkezésem megírni ezt a bejegyzést. Szilveszterkor idén NEM dolgoztam. Csak hosszas gondolkodás után jut eszembe egy olyan szilveszter, amikor nem dolgoztam. (az jó volt... :) ) Most ismét tele lett a púp, és több munkát is visszautasítva, inkább szórakozni akartam. Nem az összes, de sok jó barátom eljött. Még néhány kellemes meglepetés is. És néhány kolléga is. Éjféltől kis retro blokkot adtam ajándék gyanánt. Másfél óra után aztán gyorsan eldobtam mindent aminek nyele volt (tehát dolgozni kellett vele). Megérkeztek barátok, és elengedtük a gyeplőt... Reggelig pörögtünk a hátunkon tulajdonképpen. Még harmadnap is a hatása alatt voltam... :)

Jó buli volt... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr763519118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása