Bakancslista 2.0

2011.06.06. 21:51

Megújult a Bakancslista!

Pár napja már dolgozom ezen, de úgy látszik ez sosem készül el... :(

Alapvetően megújult a Bakancslista. De sok apróságot képtelen vagyok átállítani. Egyszerűen nem működik. Hiába követem lépésről lépésre a megfelelő leírásokat, nem történik semmi. 4 órája próbálom pl lecserélni a header képet. ÉS semmi...

Szóról szóra követem a megfelelő leírást (ITT) és nem történik semmi. Nem tudom, hogy ez annak köszönhető-e, hogy mobil internettel állandóan lefagy a blog.hu, de rendkívül bosszantó. Hiába cserélem ki a megfelelő képet, akkor is az a kép látszik a blogon ami már ott sincs a file kezelőben... nem értem...

Ettől függetlenül a jelenlegi felület sokkal jobban kiemeli a képeket, és a PNG is sokkal jobban alkalmazható. Valamivel szélesebb a főfal, így nagyobb képek és videók közölhetők.

Írtam a blog.hu-nak... ha válaszolnak talán meg tudom oldani ezt a problémát. HA nem akkor nekem nincs már több ötletem...

Szerző: EASY

2 komment

Címkék: 2.0 bakancslista

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr822962958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Greenzero 2011.06.07. 00:44:24

Most egy hegy van kint ez mas mint az eredeti ...

EASY 2011.06.07. 09:30:01

@Greenzero: IGEEEN! Nem hiszek a szememnek! Tegnap 4 órán át küzdöttem. Vagy 5x végigcsináltam a megfelelő lépéseket, és állandóan csak azt a fás képet mutatta... Most látom én is, hogy már az én képem van kint... Nem igazán értem, hogy mitől, de örülök neki! :)
süti beállítások módosítása