UBH

2012.01.08. 18:33

Újévi Baráti Hajsza!

Szilveszter után jött valamivel a fejlövés, hogy kéne még ilyen. Nem még egy szilveszter... még ilyen baráti program. Amit a saját kedvünkért (karitatív módon) szervezünk. Úgyhogy Ancsika kitalálta, hogy gokartozzunk. Kicsit pörögtünk rajta, és máris megvolt az esemény: UBH - Újévi Baráti Hajsza. Kerestünk helyszínt, lezsíroztuk, és meghívtunk mindenkit aki szóba jöhetett. Barátok, kollégák, stb...

2 futamot mentünk. NEM az számít, hogy hányszor előzöl, vagy hogy hányadik helyen érsz be. Lézeres rendszerrel, 3 tizedes jegyig mérik az egyéni köridőket, és a legjobb köridők alapján lesz rangsorolva a végén a verseny.

Az első futamban 4. helyen végeztem. Ismerkedtem a pályával... :) A második futamban 5 másodpercet javítva lettem első. Az összesítést tekintve, a végén a második legjobb köridővel rendelkeztem, így ezüstéremmel zártam a napot. Ez messze több mint amire számítottam, hiszen életemben először ültem ilyen kis versenygépben. (marha gyorsak ám...)

Mindenki nagyon élvezte a versenyt. Komoly kis előzgetések, kifékezés, jobb ív fogása, stb... igazi kis verseny volt. :) Nagyon ügyes versenytársak voltak. Még a lányok is keményen nyomták a pedált... Le a kalappal az egész társaság előtt. :)

 

A vége itt van: KLIKK

 

Szerző: EASY

Szólj hozzá!

Címkék: verseny gokart

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr213529225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása