Rally

2011.09.07. 17:46

Amikor felírtam is kételkedtem benne. De ez kérem működik. Addig agyaltam rajta tudat alatt, amíg ki nem találtam a módját, hogy lehetne ezt megvalósítani. Sőt. Hogy lehetne KERESNI is rajta! :) Ez még Viktornak is tetszene... :)

Szóval fogtam az egész gondolatot, és eladtam egy szponzornak. Ő boldog, mert médiaértéket, célcsoport elérést, ATL megjelenést, és hasonlókat kap. Cserébe támogatja az eseményt. Autót, üzemanyagot, és minden szükséges eszközt biztosít a versenyre. Én csak a sátramat, és az időmet adom. Cserébe versenyezhetek. Igazi rally pilóta leszek 2 nap erejéig!

A Budapest - Makó rally-nak tehát lesz idén egy igencsak rendhagyó csapata. Egy kollégámmal vállalkoztunk a futamra. Ez a nagyoknak egy lehetőség a profi gépek tesztelésére (későbbi nagy Budapest - Bamakó miatt). Nekem egy lehetőség, hogy belekóstoljak a versenybe...

Adott:

- 1 db 40 éves VW bogár

- 1 db 3 személyes sátor

- kaja, pia, üzemanyag, költőpénz

- 1000 km teljesítendő táv, 90 % közúton.

- GPS pontvadászat

- lefulladás, műszaki leállás, autó tolás, sárban küzdés

- táborozás sátorban, tiszaparton

Igazi kis kaland lesz.

Szombat reggel kapjuk meg a rajtnál az itinert, így még azt se tudjuk merre fogunk menni. Mindenféle GPS pontokat kell megtalálni majd.

A szponzorációért cserébe persze lesz egy kis extra feladatunk, de még így is jól járok az egésszel. Keresek vele egy kis extrát, és rallyzhatok. :)

Képes beszámoló érkezik természetesen. A lakásfelújítás most szünetel ezért két hétig. A jövő hét végén tudom csak folytatni... sose lesz vége...

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr343209445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vektorigo · http://iranylondonblog.hu 2011.09.09. 17:19:52

Kaptál 16 szavazatot a GoldenBlogon:
goldenblog.hu/hirek/20110829_goldenblog_2011_egyeb_blogok_kozonsegszav.aspx

tudom h kerülüd a nyilvánosságot, de azért Grat :) akaratod ellenére híres lettél :)

EASY 2011.09.15. 14:41:50

@Vektorigo: 16 eltévelyedett bárányka... mellényúltak :) előfordul... :)
süti beállítások módosítása