BSTH Találkozó 2.0

2010.11.27. 22:16

Találkozó újratöltve...

A hét vége felé kaptam az infót, hogy megjelent egy új életrajzi könyv. Mégpedig Carlos Pedersoli teljes önéletrajza. Saját tollából, saját gondolataival. A könyv bemutatóját egybekötötték a BSTH Fan klub találkozójával. Így kapva kaptam az alkalmon, és mentem...

Cat elkísért. Bár a plakáton nem jelölték, hogy belépős az esemény, ha már ott voltunk bementünk. A hely retro-s, de elég nagy és tágas. Néhol túlságosan is retro...

Időben érkeztünk, így beültünk a mozi-terembe. Megnéztünk másfél filmet. Másfelet mert egyszercsak félbeszakadt az első film. A második közepén meg szóltak, hogy kezdődik a könyv bemutató...

Csurka László (Bugsy magyarhangja) és Kárpáti György (Olimpiai bajnok vizilabdázó)

NAgyon élveztem a két "nagy öreg" beszélgetését. A vidám sztorikat, a vizilabdás korszakból, és a könyvből olvasott idézeteket.

- Nagypapa... hogy tudtál te ezzel az emberrel vizilabdázni?... és hogy élted túl?

- Elbújtam... :)

Gyuribácsi fénykorában is csak 160 cm volt, szemben Carlo 195 cm-ével. De mivel a vízből minden úszónak csak a feje látszik ki, így ez nem biztos, hogy olyan fontos. :)

Jött volna még koncert, meg hasonmás játék, meg szinkronizáló verseny, miegymás... de már ne mvolt kedvem megvárni. 1 órát kellett volna még ott szobrozni... öreg vagyok én már ehhez.

Külön élmény volt Bud privát üzenete, amit feliratozva hallgathattunk meg. Hálás köszönetet mondott a sok magyar rajongónak. Ergo nekem is. :)

Noss: Szívesen! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr572477840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása