Kész szoba! :)

2010.11.20. 19:35

El se hiszem!!! VÉÉÉGRE kész van... :)

Igazán elégedett vagyok az utolsó darabbal. Nagyon szépre sikerült a kisasztal. Mind a kettő... :) Az első tervet ugyanis elvetettem. De már későn. Az anyag már megvolt hozzá. Így egy újat terveztem magamnak. Így lett két új kisasztal. Az első pedig ajándék lesz. Cserébe a segítségért, meg sok minden másért... Mondjuk névnapra... Nemsokára - előre. :)

Az első egy hagyományosabb tervezés. Sima lapokkal, egyszerű lábakkal. Egyedi igény szerint csak 40 centi magas. Földre tett párnákról ideális magasság.

A másik már jóval komolyabb kihívás volt. Nagyon jó ötletet adott CAT. Ismét egy másik szempár látja jobban a dolgot. :) A mellékelt ábra szerint:

Különleges osztás van benne, csak úgy mint az elválasztó polcban, vagy a tv állványban. Nagyon szép összhangot alkotnak. Tisztára olyan a szoba, mintha tudatosan tervezték volna... :) A kis rekeszekbe álomszép dekoráció kerül. Fényképek, korallok, hasonlók... :)

Az üveglap a régi asztalból van. A két széle le lett vábva, abból majd gyönyörű üvegpolc lesz valahol. :) A szomszéd lépcsőházban elkaptam az üvegest, és két villámgyors vágás után már meg is volt a méretrevágott üveglap.

Az összerakásról egy szót...

Nagyon nehéz volt összerakni ezt. Majdnem annyira, mint a polcot. Komoly agymunka volt kitalálni, hogy rakjam össze úgy, hogy fentről ne látszódjon az alsó rejtett merevítő rögzítése, valamint az elválasztó kis falak illesztése. Az oldalról látszódó csavarok nyomát már eltüntettem a jól bevált módszerral. De nagyon nem akartam, hogy felülről bármi is látszódjon az anyagon kívül. Egyetlen csavar se látszik. Minden az aljáról van megfogatva. Ez azért volt nehéz, mert minden kis fal helyét miliméterre pontosan kellett kimérni, és rögzíteni úgy, hogy csak a hátát (alját) láttam az anyagnak. De mint azt már számtalanszor megjegyeztem... Nincs kecmec :) addig agyaltam, és ültem az anyag felett amíg kitaláltam, hogy tudom "felépíteni" az összerakás folyamatát. Néha a legegyszerűbbbnek tűnő részek okoztak komoly felytörést. De nem adtam fel... Ezt se. Nagyon szép lett.

Most már tényleg csak egy szőnyeg kell... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr162461739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása