Szoba - Ágy

2010.10.07. 13:03

Vasárnap elhozzom az ágy-anyagot. A héten elkészült, csak nem fér be a kocsimba. Így Robi segít majd nekem, és vasárnap elhozzuk. Azt hiszem aznap össze is rakom. Úgyse tudom megállni, hogy ne rakjam össze. :)

Aztán elmegyek venni metál akrill festéket, sablont, ecsetet, stb, és lefestem. Jobb lenne úgy festeni, hogy még nincs összerakva, mert le lehetne fektetni a lapokat, de a minta folytatólagossága miatt előbb inkább összerakom. Így kényelmetlenebb lesz a minta festése, de sablonnal remélem nem lesz vészes.

Ha ez megvan akkor már csak a kisasztalt kell kitalálnom, és megcsinálnom.

(meg szőnyeget, és új matracot venni...)

Régóta nem írtam a blogra. Szimplán csak nem volt mit. Minek írjam ide minden nap, hogy "dolgozom"... "ma is dolgozom"... Semmi köze a munklának a listához...

Október végére kértem egy kis szabit, úgyhogy lesz 4 napom pihenni... Remélem senki nem rontja el a terveimet.

Ha elkészült az ágy, akkor képes beszámoló érkezik, és összesítem a még ki nem pipált tételeket. Meglátjuk mi fér még bele ebbe az évbe...

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr402352980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása