egy lépés előre és hátra

2010.06.14. 11:44

pár napi tikkasztó hőség, végre nyár és az új ruhám első útja. egyszerű, kényelmes és zöld. igaz egyik varrás délutánra feladta a harcot, de ezt csak én vettem észre és így tudom mit kell még rajta tökéletesíteni. félúton találkozunk, mintha már déli órák lennének, tükröződik a beton, de ettől még én is eltalálom melyik az europark bal oldala. bejáratnál vártalak csak néztem a többi 4 kerekűt. fejbe vágott a város szaga. olyan, mintha a rossz napok versenyeztek volna értünk az elmúlt időszakban, mégis jó hogy egyszer csak szembejössz. és igen, én is fáradt. és bent is alig használ egy barkácsáruház légkondija. ám 2 kör után eljutunk a keresett tárgyakhoz. már ott vagyunk a fürdőszobámban. igaz, függöny nélkül. és szúnyog az van mindenhol.nem olyan egyszerű minden ami annak látszik, mégis most már tudni fogjuk legalább azt érdemes, ami mosható. de ezelőtt még nem is volt polc sem. neked köszönhetem. és rendet kell raknom a közvetlen környezetembe is. berendezni végre az életem, a terem. és most már van, ahova azt a részben feleslegesnek tűnő megannyi női kacatot kitehetem porosodni. és a szép nagy tükör. végül ismét tükör, de ettől köztudottan nagyobb tud lenni a tér. így nekem már nagy lakásom van kérem :)  felette a lámpa pedig sokkal jobban bevilágítja a teret. de tudjuk a látszat csal, a tészta nyers maradt. pedig mennyire jó szándékkal készült az ebéd. vagy ez a baj a jó szándékkal, mint olyan? vigasz, hogy a sok sajt javított rajta? hát ezt is még gyakorolni kell, de élveztem a takarítást, az elfáradást, a meleget. bent csak 24 fokot és nem értettem miért siettél el annyira. csap alól tömítés elszállt. de legalább hosszú idő után felmostam. és ragadtam mindenhova a fagyinak álcázott hűtőm csekély teljesítményének köszönhető habszerű édes bigyótól. és ma még fáradtabb vagyok. nem tudok pihenni. koncentrálás is alább hagy és olyan mintha ezer éve nem találkoztunk volna. sziget lezárva. mindenütt kordonok. balesetveszélyes fák. így az egész olyan mint egy több hetes fesztivál sújtotta övezet. jól esne egy cicasimi…

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr922080503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EASY 2010.06.14. 12:55:54

egészen hihetetlen ez a te nyelvezeted... 2x kellett elolvassam, hogy értsem amit írsz...
süti beállítások módosítása