Helyzet jelentés

2010.06.09. 12:50

Mi az isten történik már egy hónapja? 

Nem jelöltem ki havi célokat, nem is teljesítettem semmit, mintha megállt volna az idő. Pedig pont ellenkezőleg. "Rohanvást halad". Nagyon sokat dolgozom, igyekszem biztosítani a "CV" projektet, és hosszútávon megnyugtató eredményt kiharcolni.

Nem feledkeztem meg a többi célról sem persze. Jövő héten "Aggtelek". A "Nemzeti Parkok Hete" rendezvénysorozat keretein belül olcsóbban megúszhatjuk ezt a tételt. Vukcica anyagi okokból nem tart velem sajnos. Listánk szabályainak értelmében így nem lesz tökéletesen teljesített a tétel, de azért én megteszem ami tőlem telik. 

Aggtelek után másnap, paintball. Kisebb létszám lesz, mint amit szerettem volna, de már nem nagyon érdekel. Aránytalanul drága, semmi újat nem adnak, és rohadt önteltek. Ez lesz az utolsó paintball. Ősszel már nem oda visszük a pénzünket. Kb 15 fővel érkezünk mi, meg a Petiék csoportja. LEszünk ahányan leszünk. Andrásnak se kell a pénz, nem vállalja a bográcsozást. Minimum 5000 Ft-ot keresne egy laza bográcsozással, de nem vállalja. Ő tudja... megcsinálom én... :) vagy mégse... letojom...

Egyszóval munka van nagy erőkkel most. Ráadásul egy "rutintalan" ügyféllel dolgozunk, aki egyszerűen nem tudja, hogy kell ügyfélként viselkedni. Sokat hátráltat, és rengeteg felesleges kört futunk miatta. De majd beidomítjuk lassan... vagy megszokjuk... más választás úgy sincs...

A héten fizetés van. Erre nyilvánvalóan nagyon kiváncsi vagyok. A jövő héten pedig megbeszélés, a további tervekről. Hamarosan lehull a lepel... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr742068710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása