Pillanatnyi helyzetjelentés

2010.06.02. 17:13

Az elmúlt héten megint egy évvel öregebb lettem :D Vagyis rosszul fogalmazok, hiszen nagypapa is mindig azt mondja, hogy ő sem öreg még, akkor én, hogy is lehetnék az? Bár számomra túl nagy jelentősége nincs ennek az eseménynek, mégis nagyon köszönöm mindenkinek, aki gondolt rám aznap!

Most valahogy nagyon behavazódtam, nem panaszkodás képpen, de valahogy mégis úgy egybe folyik egyik nap a másikkal. Mégis a héten az egyik nagy sikerélményem volt, hogy majd 2 estémet, éjszakámat ugyan igénybe véve, de összeraktam az új cipős szekrényemet. Régóta szerettem volna már, hogy rendezett formában tudjam hol tárolni a lábbeliket és most ez is megvalósult. És most sok hölgytársam nézhet nagy szemekkel, ugyanis 16 pár cipő fér el benne, amiből a fele hely még kiadó :)

            És ebben a percben nem esik végre az eső, szinte hihetetlen és mintha némi napsütést is vélnék felfedezni! Nagyon régen nem tudtam kimenni futni, ami több okból is zavar, zavart. Talán úsznom kéne helyette. De ha belegondolok, lassan a munkahelyem és az otthonom közti távot is meg tudom már tenni karcsapásokkal, mert, hogy vizesen az bebizonyosodik nap, mint nap…

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr592051282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása