Festival de Cannes

2010.05.22. 19:57

 

Hazaértem. Mindenki örömére jelentem, ismét itthon vagyok :)

Ám az elmúlt 10 nap azt hiszem elég mozgalmasra és élménnyel telire sikerült. De kezdjük az elején. Május 10 hétfő, kiderül én is utazom. A kedden észre sem vettem, gyors csomagolás, ruhapróba és éjszaka már el is indultunk. 14 órás út végén megérkeztünk a Dél-francia tengerpartra. A fesztivál első napja, már hatalmas a tömeg. A mi filmünk, amely ki jutott a rendezvényre Kocsis Ágnes Pál Adriennje (http://paladrienn.com/). A feladatunk, a film népszerűsítése a rendezvény ideje alatt. Közben napfény, tenger, pálmafák. Kell még valami egy nyaraláshoz? :D Vitathatatlan, hogy több szempontból is rengeteg élménnyel lettem gazdagabb.

És ami a színemet illeti, nos igen, ott végig igazi nyári hangulat uralkodott és most itthon elég feltűnést keltek így május közepén a hámló orrommal és a már alapból nem olyan fehér bőrszínemmel

 De nkább szavak helyett, íme a képek:

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr282023628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EASY 2010.05.23. 01:31:25

Akarom tudni, hogy hogy csináltad ezt a montázst!!!!
MOST!!!

vukcica 2010.05.23. 09:56:06

@EASY: picasa :)
ingyen letölthető és sok érdekes dologra képes. csak türelem kell hozzá és kreativitás
süti beállítások módosítása