Napi jótétemény

2010.05.13. 10:54

Tegnap ósanba letámadott egy kéregető. Soha nem adok nekik pénzt. Minden józan eszű ember tudja, hogy elisszák úgyis. Arra meg nem adok. Hiszen csak megerősítem vele a jelenlegi életformáját. Ez viszont azt mondta, hogy éhes. És ételt szeretne... "ha lennék szíves hozni neki, azt nagyon megköszönné" 

Eszembe jutott Vukcica hasonló esete, amit megosztott velünk itt a blogon is. Gondoltam abból nem lehet baj, ha viszek neki ételt. Így is tettem. Bent vettem péksüteményt. 2 db-ot. Kint pedig megtalált az emberünk ismét, én pedig odaadtam neki. Bár állítása szerint nagyon éhes volt, mégsem nyúlt az ételhez. Nem ette meg. Odavitte egy távolabbi padon ülő nőjéhez, aztán tovább indult kéregetni. Se Ő, se a nő nem evett a kajából. Hm... 

Minden esetre én ezzel letudtam az adott napi jó cselekedetemet. Bár korántsem éreztem tőle jobban magam.

Kaptam sms-t Vukcicától. Rendben megérkeztek Cannes-ba. Látott napfelkeltét is, a hosszú út során, úgyhogy egy tételt ki is pipált menet közben. Drukkolunk neki nagyon! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr101999421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása