Meglepően jó!

2010.05.11. 11:54

Tegnap éjszaka 11-ig csináltam a bútort, a szomszédok nagy örömére.  Ádám nagyon ügyesen, és sokat segített. Utólag is köszönet neki. Ma hajnalban keltem, és folytattam. Megoldottam minden fenmaradt kérdést. 

Tegnap bekerült a ruhalift, és a fölső szekrény teljesen kész lett. A ruhalift felett maradt hely, oda majd javaslok egy polcot. Utólag is be lehet tenni gond nélkül. Az alsót is összeraktuk szerkezetre, de ma reggelre maradt a tolóajtók bemarása, görgők vezetők felszerelése, és a sín beillesztése. Felpróbáltam a fogantyúkat is, úgyhogy elméletileg minden KÉSZ van!

Ma este Andrással el kéne vinni. Tegnap azt ígérte, hogy 5 körül ér haza. Ergo én számolok 6-7 óra környékével. Este 8-9-ig át tudjuk vinni.

A helyszínen beállítjuk, vízszintezzük, felrakjuk a fogantyúkat, és beállítjuk a nyíló ajtókat.

Aztán lefotózom, hogy mindenki lássa milyen ügyes vagyok! :)

Különösen a ruhalift, és a tolóajtó miatt aggódtam, hogy jól sikerüljön. De kifejezetten büszke vagyok a végeredményre! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr111992083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása