Beindultunk :)

2010.05.10. 17:28

Alakulnak a dolgok. 

Erőfeszítéseink nem voltak hiába valók. Vukcica megkapja "végkielégítését", én pedig lehetséges új munkahelyemen írom ezt a bejegyzést. Nem tudom melyikünk járt jobban. Rövidtávon Ő, hosszútávon remélem én. :)

Vukcica most pár hétig élvezni fogja eddigi megfeszített munkájának eredményét, így nem várható tőle új bejegyzés. De pihenéséből visszatérve képes beszámolót várunk tőle. :) Érezd jól magaaaaad Vukcica! Pihenj, lazíts... ez parancs.

Én reményeim szerint ma éjszaka és holnap reggel befejezem. Ergo Le tudjuk szállítani kedd este. Végre. Sokat tanultam ebből is. 

Sajnos rendkívül trehány munkát végeztek a lapszabászatban. Több tételt is vissza kellett vinnem, mert karcos, vagy egyenesen törött volt. Ez elfogadhatatlan. Szegény kiszolgáló meg csak szabadkozott, de tudjuk hogy nem ő vágta, és tárolta az anyagot, így vele hiába is perlekedtem volna. Mind1... legközelebb máshova visszük a jó magyar forintokat. Ennyi.

Utána megvettem minden szükséges extrát hozzá. Szögek csavarok, talp, akasztó, stb. Az akasztóra egy jóval egyszerűbb és praktikusabb megoldást választottam. Spóroltam 3000-et csak ezzel a tétellel. Nem is baj, mert így se maradt sok rajta. Baráti az ár nagyon. :)

Ha elkészül ma éjszaka, és holnap de, akkor kedd este örömteli szállításunk lesz a tulajhoz. Reméljük a legjobbakat. Talán újabb megrendelések követik at teljesítést. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr91990356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása