márciusról

2010.04.01. 23:00

Eltelt egy újabb hónap. Ha veszek egy nagy levegőt és belegondolok az elmúlt 30 nap eseményeibe, történéseibe, tetteimbe nem is tudom, hol kezdjem. Ami engem illet, csak nagyon sokat dolgoztam, a hónap első felében szó szerint szabadnap nélkül, kissé beleszürkülve, néhol feszülten és hogy ez kényszer volt, vagy megint valami, talán magam elől menekülés ebbe a  helyzetbe, ezen magam is többször elgondolkodtam már.

Hosszú ideje, ez évek kérdése, hogy azt tervezem, majd egyszer eljutok Prágába. Erről a városról, kirándulásról, tervekről Ti is többször olvashattatok, mígnem a tétovázásomnak és a túlzott aggodalmaimnak köszönhetően büntetésül kérdésessé vált a pillanatnyi lehetőség. És igazán sajnálom, hogy észre sem vettem a „gondfelhőmtől” hogy milyen szerencsés vagyok, hogy van Valaki, akinek velem együtt fontossá vált ez az uticél...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr471888213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Johndo 2010.04.02. 08:42:52

azt mondták, hogy 20+ ember van várólistán.
A busz szerintem így meglesz (kissebb, nem 50fős buszt fognak akkor bérelni szvsz); azonban a szállás kérdéses még.. azért reménykedek én is!:)

EASY 2010.04.02. 13:44:33

nekem sajna most minden attól függ, hogy mi lesz a kocsival... a gatyámat is ott hagyom...
süti beállítások módosítása