Márciusi eredmények

2010.04.01. 21:29

Március elmúlt. Itt az ideje hogy elszámoljak, mivel menniyt haladtam. Lássuk hát a tételek sorban.

4. CV

Erőfeszítéseim nem hoztak eredményt ezidáig. Így ezt a tétel tovább viszem magammal. Nem érkezett válasz onnan sem, ahol nagyon hitegettek folytatással. Ez nem fair... de a világ sem az. Ez van. Igyekszünk továbbra is megtenni mindent...

7. Főzni tanulni

Azt hiszem ezt a feladatot sikerrel abszolváltam. Több, nekem új ételeket is elkészítettem, és kivétel nélkül MIND jól sikerült. Aki kiváncsi rájuk az olvassa vissza őket pontosan. Emlékeim szerint készítettem:

  • Gombakrémlevest
  • Hagymakrémlevest
  • Jókai bablevest
  • Krumplipürét, sült csirkét
  • Paprikás krumplit
  • Karfiol levest
  • Palacsinta

Ez több is mint heti egy. De kitaláltam új pirítós recepteket is. Ez talán nem klasszikus értelembe vett recept. De akkor is tovább mentem annál amit eddig csináltam. És ez a lényeg. :)

2. Bocsánatot kérni

Ez egy olyan tétel, ami az egész évben elkisér majd minket. Minden hónap feladata lesz! Igyekszünk jobb emberekké válni...

4 személytől kértem bocsánatot. Ez mindenképpen jó dolog. :)

TOVÁBBI TÉTELEK VOLTAK:

A listámra nem kerültek fel, de ez nem jelenthet akadályt. Kitaláltam - megcsináltam. Ennyi.

  • Új bútor és nappali. Ez egy nagyon nagy siker számomra. Hihetetlen kis összegből egy jó ötlettel és kis munkával, hatalmasat változott a lakóterem. Sokkal kényelmesebb, praktikusabb, tágasabb. JOBB! :)
  • NYelviskola. Ez se volt a listán... De mindenképpen jó dolog. Képzem magam, haladok előre. Ráadásul nagyon haladós és erős a csoport. Szó szerint iparkodnom kell. :)
  • Nagytakarítás. Túl vagyunk ezen is...

Egyetlen hónap alatt ez igazán nem semmi azt hiszem... :) Node mi csinálunk ÁPRILISBAN??? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr841887939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása