Első közös bejegyzés

2010.03.19. 21:15

Ez az első bejegyzés amit szó szerint közösen írunk. Mert Vukcica épp itt van. És épp "felélénkült". Úgyhogy ezt most akkor együtt írjuk...

Easy:

Én ma se votlam tétlen ám. A tegnapi félkész állapotot, készre pakoltam. Olyan rend van a szobába, hogy szó szerint üresek a polcok. Megcsináltam a régóta elgyengült szekrényajtót is, és egy leesett díszlécet is szépen visszaragasztottam. Teljesen okés lett a szekrénysor. :)

Ez lett a végeredmény... (egyelőre...) :)

Végre felkerültek a falra, a számomra fontos kis kincsek is. :)

Ezt még régebben egy számomra nagyon kedves személy készítette. Nagyon szép... :)

Ez pedig Tunézia (2004) egyik szép emléke... :) Égetett homokból van! :)

Holnap nagytakarítás, mert nem lehetünk tétlenek, és befejezem amit elkezdtem. :) Aztán ebédre vendégül látom Ritát, kiváncsi vagyok a véleményére. Este pedig Vukcicának kell segítenem... Aktív nap lesz... :)

Vukcica:

 

Az a megtiszteltetés ért, hogy elsők közt láthattam élőben a kész művet. :) A szekrénysort, a szőnyeget, az asztalt szóval teljesen lenyűgözött a változás és természetesen pozitív irányba. Fontos tényező, hogy ismertem azt az állapotot és elrendezést is, amilyen ezelőtt volt a szoba.

Mondjuk, ha belegondolok, mai látogatásom alatt eddig csak egy fél pár zokni eltüntetése és egy marék popcorn ki nem pattogtatása, pár pirítós brikett közeli állapotba segítése írható fel az én aktív listámra, de mentségemre legyen hogy a mossunk ablakot és függönyt javaslathoz is erősen hozzájárultam!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr611853293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása