Nyelvsuli

2010.03.17. 20:00

Nem lehet minden olcsó... :)

Elmentem szépen a nyelvsuliba, és beiratkoztam. Akkor is, ha 3000 Ft-al többe került, mint terveztem. A középfokú könyv és munkafüzet még itt van (köszönet Vukcicának) Így mire kezdődik a tanfolyam, jól felszívom magam angolból. Aztán ki tudja... talán hamarabb lesz rá szükségem mint hinném. :)

Holnap elkészítem az új tv állványt. Nagyon izgi lesz, már alíg várom. :) Ádám segít majd nekem, mert ilyen jó fej... :)

Aztán ha nagyon belejövök, akkor már másnap azaz pénteken megcsinálom az elválasztó elemet is. Már annak is kész van a terve... :) hihetetlen proaktív vagyok! :)

A nyelvsuliba elkísért Vukcica is. Volt egy kiadós beszélgetésünk. Nagyon remélem, hogy sikerült átbeszélnünk egy pár fontos dolgot. Kiváncsian várom a fejleményeket.

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr281847946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása