Féltáv

2010.03.11. 18:18

Eltelt kb fél hónap. Lássuk, hogy haladtunk eddig az ehavi tételekkel.

Erre a hónapra kiírtuk a következőket:

  • CV küldés, JÓ állás keresés

Én minden nap nézem a hirdetéseket, és szoktam is találni megfelelőt, ahová el is küldöm. Az én szakmám egy csöppet lelassult manapság érthető okok miatt, de ettől függetlenül is vannak hirdetések. Ha nem is sok... Próbálkozunk, és nem adjuk fel. Két fontos helyről várok választ, de egyelőre semmi...

Vukcica is nemsokára beszámol arról, hogy ő hány cv-t küldött el, és mit tesz azért, hogy tarthatatlan helyzete megváltozzon.

  • Főzés, új receptek elsajátítása

Egy közös főzés már volt a múlt héten, bíztató eredményekkel. Ezen a héten külön főztünk. Jómagam magyaros húslevest és krumplipürét is készítettem. Vukcica Zöldborsólevest főzött, ha minden igaz.

  • Bocsánatkérés...

10 nap alatt két embertől is bocsánatot kértem. Mindkét ember fontos nekem, és jól esett velük újra beszélgetni. Egyikükkel már személyesen is találkoztam. Távolra szakadt hazánk fiát azonban csak később látogathatom meg.

Vukcica még nem nyilatkozott erről a tételről. Kiváncsian várjuk beszámolóját...

Nekem a fentiek mellé felkerült egy új projekt is. Az "elválasztó polc izé". Tervezése folyamatban van, jelenleg a technikai akadályokkal küzdök.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr371832003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása