Végkimerülés

2010.03.06. 22:49

Ma délután, a főzés előtt még lementem focizni kicsit. A mozgás jó étvágyat csinál. Úgy alakult, hogy összejött két csapatnyi emberke is. 2-től fél 6-ig fociztunk tiszta gázzal. Olyan szinten kifáradtam, hogy ilyen már rég volt. Átestem egy holtponton, és folyamatosan mozogtam. Mikor feljöttünk, befeküdtem a kádba, és még fél óra ázás után is éreztem, hogy zihálva veszem a levegőt... Nagyon jóleső kimerültség volt. Egy cseppnyi elégedettségi érzés mára is kijutott... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr601814956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása