ujjerő

2011.05.03. 22:32

új-erő az ujj-erő!

Igazság szerint annyi erő sincs az ujjaimban, hogy gépeljek rendesen. MA volt az első alkalom, hogy ellátogattam az "ujjerőbe". Ez egy boulder terem. Hogy mi az a boulder? :)

Noss... ez 

Tulajdonképpen nincs olyan izom (vagy ín) a karjaimban ami ne zsibbadna agresszívan még most is. A toll megfogása, és az írás is furcsa nehézségekbe ütközik... :)

Ettől függetlenül nagyon élvezetes, és rendkívül jól "erősítő" sport. Pici sikerélményem már nekem is volt. A kék pályák közül volt egy, amiről többször is leestem, aztán sokadik nekifutásra, és egy kis edzői tanácsra sikerült elérnem a tetejét! :)

Hosszútávon mindenképpen kell majd egy mászócipő hozzá. A terem focicipőm sem elég jó ehhez. Egyszerűen csúszik. Olyan mászócipőt keresek majd ami sziklán és teremben is jól használható.

Keresgéltem a napokban a neten, és megtaláltam egy blogot, ahol rendkívül részletesen foglalkoznak ezzel a témával. Hasznos, olvasmányos, érthető: KLIKK

Hála az AYCM kártyának, rendszeresen kínzom majd magam ilyen formán is. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr512875781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása