Szobormászás

2010.07.14. 21:23

Vagy valami hasonló...

EASY:

Ma találkoztunk munka után, magánéleti ügyes bajos dolgainkat megbeszélni. Megtalálni a tovább vezető utat, és rendezni a jelenleg kesze-kusza szálakat. Részben sikerült, bár valami még mindin nem frankó... De ezen nekem kell tovább dolgoznom.

Mindenesetre sikerült felhívnom Vukcica figyelmét a 3. szoborra ami mellett elmentünk, így ezt már ő se hagyhatta ki. Másztunk. HA nem is magasra, nem is nehezen, de másztunk.

Vukcica:

Egy szó, mint száz mindneképp gyakrabban kéne találkoznunk. Még ha cak egy sétáról van szó akkor is! Egyrészt igazán hasznos és kellemes egy irodában töltött nap után egy kis séta a fák árnyékában. Másrészt pótolhatatlan a személyes találkozás. Hiába 21. százat, Internet, telefon, van ami egyikkel sem pótolható.

Én tényleg csak néztem és nem láttam, mert még csak szoborkezdeményt sem vettem észre utunk során. Igaz ezzel nincs kipipálva teljes mértékben ez a pont, hogy találtuk ezeket a kisebb- nagyobb oszlopokat, de félig,bemelegítésnek azért be lehet tudni talán :)

 

(a képek mobiltelefonnal készültek...)

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr352152164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása