2012 Tételsora

2012.03.20. 19:20

Egy hét alatt semmilyen javaslat nem érkezett. Több okot is látok a háttérben. A legnagyobb nyilván én magam vagyok... Így nem kezdek el kérdéseket feszegetni, csak levonom a konzekvenciákat, és kitalálom egyedül, hogyan menjek tovább.

Az alábbi tételeket hoztam magammal:

1. Olasz nyelv

2. Zongora

3. Egyenlítő

4. Rafting

5. Bachata

6. London

7. Country fesztivál (tavaly nem rendezték meg)

8. Kenutúra

9. Pucér éjszakai fürdőzés

Továbbra is állandó célok:

10. Olvasás

11. Sziklamászás, hegymászás

12. Felújítás

13. Odafigyelni a másikra, VALÓBAN

Már mindegyikről írtam bővebben, így most nem részletezem az okokat. A sorrend NEM "fontossági". Ahogy már jeleztem, az ingyeneseket fogom hajtani. Sajnos szinte csak pénzes gondolatom támadt nekem is, így azokat nem írom fel. Van belőle épp elég...

Új tétel:

14. Külföldi élet és munka lehetősségek feltérképezése, pontos adatgyűjtés

Sokakkal egyetemben én is utálom ezt a közeget. (szándékosan nem az "ország" szót használom) Régóta utálom. Több ismerősöm is elhagyta már az országot, nekem is ez az egyik hosszútávú célom. Az egészen pontos célomat csak kevesen tudják, és ez így van jól... Tehát épp itt az ideje, hogy elkezdjem komolyan feltérképezni a helyzetet. HOL? MI? MENNYI? MIKOR? MEDDIG? HOGYAN? MIBŐL? MIT?

Ez szinte ingyen van, hiszen csak segg kell hozzá. Bújni a netet, egy millió levelet elküldeni, kérdezni, kérdezni, kérdezni...

Kiemelt prioritást fog kapni 2012-ben: 14, 11, 12, 13.

Továbbá nagyon örülnék ha sikerülne legalább: 1 vagy 2, 4 vagy 8.

Egyelőre ennyi. Persze most sem kizárt, hogy időközben új tételek jönnek, ahogy eddig is.

Szerző: EASY

Szólj hozzá!

Címkék: 2012 tételsor

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr734328915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása