Mosógép - konyha

2011.07.24. 15:08

A szombati napot majd később kifejtem. Dióhéjban annyi is elég, hogy hosszas küzdelem, elázás, falvésés, 5x-i brico bevásárlás után sikeresen helyére került a mosógép a konyhában. Senki nem mondja meg, hogy a szekrény egy mosógépet rejt. :) András sokat segített, ezért utólag is hálás köszönetem neki! :)

MA megvoltak az első teszt mosások is, és örömmel jelenthetem, hogy a berendezés olyan halk, hogy 1000-es fordulatszámon is hallhatatlan. Állandóan kimentem a konyhába, hogy "jesszusom, mért állt le???"! :) Dehogy állt le. Csak nem hallani... :)

A kialakított helye tökéletes. Egyik oldalhoz se ér hozzá, még centrifuga közben sem. Nem mintha 3mm-nél nagyobbat remegne. Nagyon jó kis gép... :)

Aztán 3-4 körül magunk alá gyűrtük a rossz csapok, és csövek miatti krízist, és elindultam a BSTH-ra. Nem kellett volna. Odafelé rájöttem, hogy nincs pénz nálam, a benzinkúton meg kiderült, hogy a bankkártyám lejárt. Pénz nélkül gondolkodóba estem, hogy egyáltalán a belépőre marad-e pénzem...

Maradt. Bementem. kb 100 ember, a híresztelt több ezer helyett. Unalmas programok, szervezői szemmel komolyan kaotikus állapotok. Halál unalom...

Nagy csalódás volt az egész. Egy koszos-sáros sátor sarkában, egy sörpadról lehetett pólókat venni. Volt egy italpult is. Meg éppen nagy káoszban próbálták építeni az esti spencerhill együttes koncertjét, egy NEVETSÉGESEN kicsi sátorban. Olyan érzésem volt, mintha néhány oktalan kis egyetemista szíve ügye lenne az egész. Abban is kételkedem, hogy társaságban érkezve, élveztem-e volna... Lehangoló volt. Aztán közölték, hogy a koncertre új jegyet kell venni, ha most elmegyek egy órára... köszi szépen... akkor ezt kihagyom... Csalódtam ebben a rendezvényben nagyon... :(

Az első tétel, amit tulajdonképpen nem élveztem, és megbántam. De hát nem lehet minden papsajt... :)

Aztán szfvár következett, és Vukcica. Abban a reményben, hogy másnap tovább tudok menni boglárra, egy barátomhoz. De ez a nap már csak ilyen volt. Lemondta... Így rövid megbeszélés után hazajöttünk Vukcicával.

Képek nem készültek, mert minden aksim meghalt. Kell szereznem újakat... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr763093728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása