Gömb - kilát - óóóó

2011.04.02. 23:31

Siófok - Széplak. A múlt heti megpróbáltatásokon felbuzdulva ismét úgy gondoltuk, hogy ideje mozogni kicsit. Ezúttal messzebbre mentünk...

Először Siófok - Széplakra.

- Péntek este, munkaidő vége, toll eldob, gép kikapcsol, tipli haza.

- Rohadt focimeccs miatt bosszankodás a metróban. Minden megállóban 5-10 per várakozás. (8-10 megállónál ez már komolyan idegtépő).

- Otthon összepakolás, kerékpár és motyó kocsiba pakolás. Olcsó benzinkútra odaérni 5 perccel zárás előtt.

- Decába pár apróság: kerékjavító szett (múlt hét :) ), zokni, póló

- Római part, Tünde összeszedése, másik kerékpár berakása, táskák, cuccok, stb...

- Pályamatrica, és mááááár el is indultunk... :)

Palace-tól nem messze, kis házacska, teljesen jól felszerelve. Kis szöszölés, pakolás, alvás. Másnap reggel iszonyú torokfájásra keltem. A torkom jobb oldala borzasztóan fájt. Csak a jobb. Nyelni alig tudtam.. Meleg kakaó, reggeli, aspirin. fél óra múlva semmi bajom nem volt. Mintha nem is lett volna soha... Nem értem.

Összeraktuk a bringákat, és elindultunk túrázni. Balatonboglárra mentünk. A km órám szerint kb 43 km volt az út oda. Csak pici szüneteket tartottunk. Ott megnéztük a Gömb kilátót. Néhány törvényi rendelkezést megszegtünk ugyan közbe, de nehogymá' hiába megyek oda... :)

A kilátó "építési munkálatok" miatt le volt zárva.

"hm... innen úgy tűnik épp nem építi senki... nosza" :) És már bent is voltunk... :) Aztán ahogy felértünk egyből megértettük az "építési munkálatok" táblát... Bár nem építette senki, alaposan ráférne... :(

Képek ömlesztve:

A szerkezet érdekes, és távolról figyelem felkeltő. De rohad az egész padlózat, és értelmetlen a belső kialakítás...Lehetne benne még 1-2 szint pl... a gömb 2/3-a tök üres...

Kicsi pihi, aztán irány vissza. A teljes táv összesen 74 km lett pont a kapuig. Visszafelé picit más útvonalon jöttünk. Sikerült megvámolni egy mozgó fagyis autót. Egy marék fagyi, és ajándék zseblámpa... Akciós áron... Picit jobb lett a lelki állapotunk. Az út ezen szakaszára már igencsak sajgott az ülepünk, és a legrosszabbat még nem is sejtettük. Mostanra már egyértelművé vált... rákvörösre égtünk a tavaszi napsütésben kerékpározva. Ez az "ózon" téma nem kamu... 18 fok, április 2-a, és koksszá égsz, ha nem védekezel... Tönkretettük ezt a földet... szomorú... :(

Itthon aztán ettünk finomakat, meg egy komplett óvoda gyomorrontásához elegendő fagyit, és azóta sebeinket nyalogatva igyekszünk nem mozgatni magunkon a ruhát...

Holnap még valami könnyed programmal elütjük az időt, de egy már most biztos... Nem bringával megyünk... :)

Egyébként Siófok ilyenkor tökéletesen KIHALT. Szellemváros... Egy napon se lehet említeni a "NYÁRI" Siófokkal. Az pont olyan amit tiszta szívemből rühellek minden tartozékával együtt. Pl: német és holland nyaraló diákok, és az zsírparaszt magyar gyökerek...

De most nem is emlékeztet rá. Csendes, nyugodt, tiszta. AZ a rengeteg zárva lévő bár, étterem, büfé, klub... Érdekes látvány így bedeszkázva... Csak próbából... 1x így maradhatna... :)

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vukcica 2011.04.11. 10:20:20

Ahogy ezeket a képeket néztem és olvastam az élményeket most bárhol lennék, csak ne a 4 fal vegyen körbe :))

EASY 2011.04.11. 14:11:39

@vukcica: nekünk már minden hétre jut egy ehhez hasonló aktivitás...
hamarosan lesz AYCM kártyám, és heti 3 edzés kötelezően beiktatódik...

vukcica 2011.04.11. 14:14:22

@EASY: ez igazán remek dolog, csak így tovább! mi mást mondhatnék :D és túllépve műveletlenségemen már azt is tudom mit jelent ez a kártya ;)