Június - Július

2010.07.01. 14:21

 Az elmúlt két hónapban sok minden történt. De a listával mintha nem haladtam volna. Ez azonban csak a látszat... :)

A "CV" projektet sikeresen kipipálhatom.

Nem minden úgy sikerült ahogy terveztem, de azt hiszem nem lehet okom panaszra... Megfelelő környezetben, megfelelő feltételek mellett dolgozom, immár hivatalosan is. Új perspektívák és új területek is vannak, biztosan sokat fogok tanulni itt is...

Ezzel az egyik legnehezebb tételt húzhatom ki a listáról. :)

Nemrég bepótoltam a szülinapomat is.

Aki ismer, és fontos vagyok neki, az tudja, hogy miről is beszélek most pontosan. A többiek meg úgysem számítanak. Elmondhatom, hogy messze túlszárnyaltam az elképzeléseimet, és "megadtam a módját"... :) Ugyanakkor sokkal olcsóbban vittem véghez mindenzt, mint terveztem. Csak szándék kérdése... persze ingyen semmit nem fognak adni soha... de nagy összegeket lehet megspórolni, ha az ember körbejárja a témát, és kikéri a megfelelő szakemberek véleményét... Az eredménnyel maximálisan elégedett vagyok. Bár még néhány apróság hiányzik, hogy teljes legyen a "kép", de azokat napokon belül megoldom...

Ebből adódóan ma, egészen pontosan MOST, egy cseppnyi tökéletes elégedettséget érzek. Köszönhetően többek között Mike Oldfield-nek! :)

Ezzel az elégedettség tételt is kihúzhatom ismét! :)

Az esős idők lassan talán elmúlnak, így ismét előtérbe kerültek az utazásos célok.

Ezek közül is leginkább a Country Fesztivál került az első helyre, ugyanis idén ezt Július végén szervezik meg. Így nem maradt más választásunk, mint elmenni rá. 1 hónapban 1 utazás épp elég anyagi teher, (főleg a mai benzinárak mellett) így a többi júliusi célt, "gazdaságos"-ra tervezzük. Tehát:

1. Country Fesztivál

Itt olvashatsz róla: KLIKK

2. Fagyizás

Az a bizonyos fagyizó a 7-es út mellett... a fesztivál miatt úgyis arra visz utunk... egy fagyi meg mindig belefér... :)

3. Szobormászás VAGY Lópuszi

Vukcicára vár a feladat mikéntjének, és végrehajtásának pontos megtervezése.

Mivel Július után már dübörög majd a nyár, így előzetesen (ceruzával) be-x-elhető, egy Augusztusi vizitúra megtervezése. A baráti társaság hozzáállását ismerve, ezúttal kicsit más módját választom majd a szervezésnek. Kevesebb munkával, befektetett energiával és pénzzel igyekszem majd szervezni, egy másféle elgondolás alapján, így nem maradhatok hoppon akkor se, ha mindenki segget csinál a szájából... (volt már erre példa...)

Mindettől függetlenül ÉN tuti megyek... :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr972123182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása