Örök ősz...

2010.06.18. 11:36

Most hétvégén terveztünk két dolgot. Bocsánat... csak tervezTEM két dolgot:

1. Aggtelek

Ez még összejöhet, bár horror ára lett ismét az üzemanyagnak, így ha csak ketten megyünk Ritával akkor elég drága lenne. Fejenként 7-8 ezer forint lenne csak a lónyál. Ezt még megfontoljuk. Mert hiába van akció ezen a héten a nemzeti parkokban, ha ilyen drága az hogy odajussunk... :(

2. Paintball

Az eső ennek se tesz jót, ahogy  Aggtelek túrának se. De itt nincs lehetőség változtatásra. Mindenképpen megtartjuk a programot. Eső, hideg, szél. ÉS a "paintball" tart...

Ez a non-stop eső kiborító. Nem lehet kimozdulni, vagy ha mégis, akkor azt is tönkreteszi. Vasárnap a pályák felét tudjuk csak használni majd... kibasztás... :(

HA minden igaz, ma rendeződik a "CV" projekt egy időre. HA nem is úgy ahogy szerettem volna, de legalább rendeződik. A mai fogorvosi számlát ugyan már az apeh fogja benyújtani nekem...

Tegnap voltam egy "másik" fontos projekt megbeszélésén, de ott még semmi konkrét nincs sajna. Elautókáztam nekik 10.000 Ft-ot, de még semmi tuti nincs. Jövő héten kifizetik, ha minden igaz, de asszem jobb ha most arra építek ami per pill biztosnak látszik. Úgyhogy ma lefektetjük együtt működésünk alapjait "itt"... A "jövőn" meg majd aggódok, ha "ma" lesz belőle...

Vukcica konyhája romokban hever, a biztosító, meg minimum 2 hétre megszivatja. Ez egy ilyen ország. Meg se lepődök... szarrágó "magyar" emberek mindenhol...

Ez most sok költséggel, és feszültséggel fog neki járni. És ezen nem segít az sem, hogy továbbra sem megnyugtató a magán- és az anyagi élete sem. Talán egy ingyenes célunk jobb kedvre derítené... mondjuk egy szobormászás... vagy hasonló... de ez is csak rajta múlik...

Egész európa vízben áll. Prága még mindig nem optimális célpont, lévén ott is sok lezárás van a vizek miatt. Utazásos terveinket alapból el kell napoljuk... Az evezős túra tervezésével is megvárom a nyarat (már ha lesz) mert ha ez tényleg egész éévben ilyen lesz, akkor annak se lenne sok értelme.

Viszont a szülinapomból nem engedek!

HA ma mindenben meg tudunk állapodni, akkor hamarosan elkezdem intézni azt ami JÁR! Amiért már százszor megdolgoztam, de mindig elodáztam. LEszarom a válságot...

Tegnap elmentünk sétálni Ritával. (Neki is nehéz napja lesz ma, drukkolok neki) Bementünk a tesco-ba, és intéztünk pár üzleti ügyet, aztán "ha már ott vagyunk" tipusú vásárlás következett. Vettem 1 pólót, 1 rövidnadrágot, és 1 inget. Mindegyik elég jó, és összesen volt 9200 ft. Utálok magamnak ruhát venni. Mindig félresikerül. Most is félresikerült. Pedig most kiséretem is volt. Mégis sikerült egy hibás pólót elhozni. Úgyhogy vissza kell vele sétálni majd, ha nem esik az eső... Pedig átnéztük... nekem ez a keresztem.

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr632091155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása