Avagy mindig "CSŐ-stől jön a baj"

Ez lehetett az utolsó gondolata a konyhai mosogató alatt lévő (meleg) víznyomó csőnek, mielőtt ma 11:00 után valamivel, hangos robbanással szét nem hasadt, és el nem árasztotta a konyhámat melegvízzel. Mire kiértem, már patakokban folyt ki a víz a szekrényből, a mosogató alól. El sem merem képzelni, hogy mi történik, ha nem vagyok itthon éppen. Ergo: SZERENCSÉM volt megint… :) Piszok mázlista vagyok… valaki régen sokat mondta ezt nekem, de most nagyon igaz lenne.

 

Úgyis el kell mennem ma bútor ügyben. Útba ejtem az obit megint. És veszek másikat. Kis pár-száz forintos tétel milyen károkat okozhat… hihetetlen. Mielőtt elmegyek, megnézem a másikat is. Hátha az is elöregedett.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr501955747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása