3 hét kényszerszünet

2010.04.22. 16:34

Legalább agyilag haladtam előre…

 

Amíg az autómra várok, borzasztóan ki vagyok téve a helyhez kötöttségnek. Kis millió dolog van, amit nem lehet elvégezni nélküle. Ez tény. És bár számtalan dologról kell lemondjak a javíttatás miatt, mégsem engedhetem meg magamnak, hogy megálljon az élet. Az angol tanfolyam lassan a végéhez ér, de az elmúlt 3 hét sajnos így is erősen mínuszos volt mindenféle tekintetben. Semmivel nem haladtam. És bár mindenki mondta, hogy „ugyan már, ez nem tarthat vissza”, SENKI nem tudta a megoldást arra, hogy az eltervezett célokat hogyan valósítsam meg autó nélkül. Hiába… Nem tudok repülni, nem vagyok szuper – erős, stb… Kicsit bosszantó a sok okos ember, aki csak a MEGOLDÁST nem tudja, de baszogatni nagyon tud…

 

Március 31-én történt a baleset. Ma április 22-e van. És még mindig nincs kész. Ez azt hiszem, mindent elmond…

 

A saját hülyeségem miatt, le kellett mondanom a következőkről:

 

  • Prága
    1 napra megyünk csak ki, mert nincs pénzem többre, az autó javíttatása után. 24 óra rohanás lesz az egész, de talán így is élvezetes lesz majd. 4500 ft a retúr buszjegy. Cseh koronát már vettem Timikétől, így 1 nap alatt eltapsoljuk mindet. Mindenhova gyalog megyünk, és sokat fotózunk. Érdekes lesz…
  • HIFI
    Régóta dédelgetett álmom volt egy komoly hifi. Nem hoz pénzt, és nem teszi eredményesebbé az életemet. De nagyon szerettem volna egyet azóta, hogy sok évvel ezelőtt el kellett adnom az Onkyo-mat. Ez úgy ahogy van, nem teljesül…
  • Ádám szülinapja
    11-én lett volna a nagy nap. De a távolság miatt ez sem megy gyalog sajnos… Így ezt is el kellett halasztani. Talán majd most vasárnap…

 

Sajnos az erre a hónapra (IS) vonatkozó tételekkel sem sikerült haladni, így ezeket is vinnem kell majd tovább.

2. Bocsánatkérés

Folyamatosan bunkó vagyok. Durva, mint egy csiszolópapír. Lópokróc. Borzasztóan bosszant a jelenlegi helyzetem, és nem tudok megoldást találni rá… Azokra vetítem ki a mérgem, akik közel állnak hozzám. (ha veled nem voltam bunkó, akkor vagy piszok mázlista vagy, vagy nem állsz elég közel hozzám) (és ha ez most bánt, akkor most Veled is bunkó voltam, ergo mégsem vagy olyan nagy mázlista)

Ebből azt hiszem, kiválóan látszik, hogy megint sokaktól kéne bocsánatot kérnem…

4. CV

Még csak válasz se jön sehonnan. Illetve 1 jött. Egy olyan hely hirdetett ahol már voltam 1 beszélgetésen. Ismételt jelentkezésemre az alábbi választ küldték:

„Nem tudunk behívni ismét személyes interjúra, mert az előző alkalommal sajnos nem sikerült bennünket arról meggyőznöd:

·         hogy ténylegesen meg tudsz valósítani önállóan egy rendezvényt,

·         hogy megfelelő kreativitással, strukturált és stratégiai gondolkodásmóddal rendelkezel,

·         és kiválóan el tudsz készíteni a nullából egy színes-szagos ppt ajánlatot.”

Nem állítom, hogy elsőre sikerült felfognom ezt… Valamit nagyon rosszul csinálhattam a beszélgetés során. Ez szó szerint azt jelenti, hogy nem értek a munkámhoz… Mivel nagyon neves rendezvényes cég vezetői véleményéről beszélünk, így igyekeztem alázatos maradni, és rákérdezni az általuk vélt komolyabb hibákra, hogy fejleszthessem magam. De valódi válasz nem érkezett. Nehéz ezzel így bármit is kezdeni…

5. Elégedettnek lenni

Amióta lezúztam a kocsimat, semmivel nem voltam elégedett 1 másodpercre se. 3 elpazarolt hét… eddig…

Tehát igyekeztem inkább agyilag tervezni, hogy ha lehetőségem lesz akkor már gyorsabban haladjak.

Kiterveztem az új TV állványom polc szerkezetét, valamint a konyhaasztal felújításának részletein is elgondolkodtam.

Előbbi ismét szín azonos anyagból, kis fantáziából, munkából, és csekély anyagi ráfordításból fog születni. Terveim szerint szépen keretezi majd a tv-t, és dekorálja a jelenleg üres falfelületet mögötte. Szimmetrikus felépítmény lesz, sok pakolós résszel, amit majd idővel fel is töltök számomra fontos dolgokkal.

Utóbbi pedig valódi fából, (táblásított anyagból), vagy a konyhabútorral azonos bútorlapból készül majd. (ezen még vacillálok) Reményeim szerint ez sem lesz vészesen drága megoldás. Fel tudom használni a régi asztal lábait is, így recycling lesz a termék.

 

Az autó elméletileg ma kijön Jocó keze alól. Holnap futóműves ismét. Szombaton gumis. A felni pedig úgy marad, ahogy van, anyagi források hiányában. Még sokáig emlékeztetni fog arra, hogy milyen hülye voltam.

 

Szerző: EASY

Szólj hozzá!

Címkék: hét 3 szünet

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr931942901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása