Nincs kész?

2010.04.09. 20:26

"A várakozás fokozza a gyönyört? ... ló*aszt..."

Egész héten úgy terveztem, hogy ma kész lesz a kocsi. Ember tervez... DE MINEK??? :(

Minden erőmmel próbálok pozitív maradni, és látni a jót a rosszban. De már egy ideje csak olyan vígaszt találok, hogy "lehetne rosszabb is..." de ez NEM vígasz!!! Még csak nem is pozitív! Mint ha valaki azzal érvelne, hogy az országunk helyzete is lehetne sokkal rosszabb is, hiszen nézzük meg milyen szar van keletre. És ez ki a rákot érdekel??? MÉR SZEMPONT, hogy van rosszabb is? Attól nekünk jobb? NEM!!!

Csak akkor lesz jobb, hogy jobb lesz. Ez ilyen egyszerű... Ki nem szarja le, hogy hány helyen mennyire rosszabb??? ELŐRE KELL nézni! NEm hátra... milyen hülyeség ez...

Per pillanat nem mennek a dolgok. Van ilyen. Már megszoktam... Majd elmúlik. Mint a boldogság. :)

Ma pl arra számítottam, hogy elkészül a kocsim. Ezt beszéltük meg. De nem készült el. És NEM szóltak, hogy nem készül el. Vasárnapra nagyon kellett volna... Úgyhogy ezt megin nagyon megszívtam... Átmeneti megoldást nem találtam, mert vagy költséges, vagy még költségesebb. Egyik verzió sem megengedhető most...

Így elmarad minden amit terveztem. megin...

Úgy döntöttem semmit nem tervezek mostantól, amíg helyre ne mállnak a dolgok, mert csak felesleges energia pazarlás.

Szerző: EASY

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr711908207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vukcica 2010.04.09. 22:07:11

na már kérem, rendbe fognak jönni a dolgok! és majd segítek a vasárnapot is megmenteni :)

EASY 2010.04.09. 22:24:27

@vukcica: hááát peeerszeeee...
süti beállítások módosítása