FUKAR árak???

2010.03.28. 12:00

Lehúzás (sok)ezerrel!

Ezúton intenék óva mindenkit, hogy NE VÁSÁROLJON véletlenül se a Saturnban. Rablás ami ott megy. A minap a hifi projekt kapcsán jártam a Mammutban. Eredetileg az Extreme Digital-ba készültem, de ha már ott voltam, gondoltam megnézem az ottani Saturnt is. Sajnos az extreme is elég nagy gallérral kezelte a kérdéseimet, de ez semmi volt ahhoz amit a Saturnban tapasztaltam.

Bár végre személyesen is találkoztam a kiszemelt készülékkel, de csak dobozon át voltam képes megcsodálni. Ugyanis az eladó nem volt hajlandó kicsomagolni, mert "nincs elég hely"... Igazi érdektelen lusta fasz eladóval hozott össze ismét a sors. Aki nyilvánvalóan magasról leszarja a vevőt. Csak azért van ott, mert muszáj... Nem mintha megvettem volna tőlük a terméket, hiszen HATVAN EZER forinttal volt drágább mint az interneten, de akkor is úgy gondolom, hogy az érdeklődő vevő kérésére KÖTELES lenne megmutatni a terméket. Egyszerűen csak túl fásult vagyok már ettől, már meg se lelpődök, hogy közönyösen kezelik az embert...

Az a probléma, hogy már ez a természetes. És ahelyett, hogy azonnal az illető eladó fejét követeltem volna tálcán a főnökétől, és balhét rendeztem volna, csak lemondóan legyintettem magamba. Úgyse változik semmi attól... A bunkó bunkó marad, az árú indokolatlanul drága marad... Tartsák meg... kész.

Alapvető tapasztalatom, hogy a Saturnban minden drágább. MINDEN. Az ember amúgy sem vásárol ilyen termékeket minden nap. Tehát ritkábban megy komoly szándékkal ilyen üzletekbe. Véleményem szerint annál jobban meg kéne becsülni a vevőt, aki nehezen összekuporgatott pénzét NEKIK akarná adni... De már az első mondatnál eltántorítják... Igazi ostoba magyarok...

A hifi projektre még van egy hónapon. 1-2 dolgot kivárok még, addig van időm tovább elemezni, keresgélni, hasnolítani. Meglátjuk mi lesz...

MA a pihenésé a főszerep. ELmegyünk sétálni Vukcicával talán, és délután lesz egy találkozóm... ennyi.

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr571874517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása