Ez bizony egy jó kérdés...

Ha valaki tudja, hogy mért nem ír a blogra már régóta, az biztos, hogyy többet tud mint én. Sebaj... Úgyis muszáj lesz neki... ha meg akarja kapni az ajándékát. :)

Szerző: EASY

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr701866516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vukcica 2010.03.25. 09:25:57

Nahát, akkor már ketten vagyunk, akinek hiányérzete van bizonyos dolog kapcsán :) Hosszas küzdelmem a technika ördögével sem tette lehetővé tegnap hogy elérhető legyek a világhálón, de mindenki örömére jelentem,azért nem vesztem el!

vukcica 2010.03.25. 09:27:51

Akkor nem vagyok egyedül akinek hiányérzete van bizonyos dolog kapcsán...
Naaa, ma reggel is rakoncátlankodik a technika ördöge :(
De jelentem nem nem vesztem el és készen állok lehetőség szerint ma este visszatérni!

vukcica 2010.03.25. 09:28:33

Na tessék most ezt kétszer rakta fel, bocsi!
süti beállítások módosítása