Thunderstruck csokisrizzsel

2010.03.22. 22:05

És véletlenek kérem nincsenek. Ma kérem valami hihetetlenül borzalmasságos napom volt...

De mindezek után amennyire lehet, mentsük meg az estét. Ami sikerült! Haza érve a centit kerestem, hogy lemérjem fürdőkádam paramétereit, ami kívül 64 és 121, belülről szemlélve 54 én 108 centiméterével büszkélkedhet. Mindez gondosan feljegyezve.

Mindeközben a centivel kezembe akadt életem egyik legnagyobb koncert élményének belépője. Arrébb tettem, ahogy eddig is egy halvány mosoly kíséretében, de aztán beléptem ide és tessék :) Nem hagyhatom említés nélkül :) Holnap lesz mindennek pontosan egy éve...

Azt semmi esetre sem mondom, hogy addig nem alszom, míg nem fejtem meg mi lehet a golyóstoll vég közelről című képen, de próbálok puffasztott rizses csoki majszolás közbe kevésbé értelmes tekintetet vágni a gondolataimhoz, hátha bevillan még valami. Neeeem, nem lehet szempillaspirál, mert Easy azt mondta kipróbálta, azt meg nem feltételezném, miként bodorítja a szempilláját, így ez még talány marad...

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bakancslista.blog.hu/api/trackback/id/tr851860941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása